Bucuresti, Sector 3, Int. Aniversarii, Nr. 41, Et.4
Program: L-V 08:00 AM - 08:00 PM

FAQS

Intrebari & Raspunsuri
Ce este dezinfecția cu ceață rece?

Dezinfecția prin ceață rece este un proces prin care lichidul dezinfectant este atomizat, transformandu-se în vapori. Acesta crează picături care sunt atât de mici (sub 5 microni), încât plutesc pentru o perioada de timp în aer înainte de a se așeză pe suprafețe. Datorită acestei calități, ceața rece poate ajunge în locuri care în mod obișnuit sunt tratate superficial, saturând efectiv întreaga încăpere cu dezifectant.

Cât de eficienta este dezinfecția cu ceață rece?

Dezinfecția cu ceață rece, numită și  prin nebulizare este una dintre cele mai eficiente metode de dezinfecție, deoarece atinge locuri care în mod normal sunt neglijate prin alte metode de curățenie sau dezinfecție. Substanțele biocide pe care le folosim prin acest procedeu distrug 99.99% dintre bacterii, germeni, ciuperci și viruși.

Este dezinfecția prin nebulizare safe?

Da, dezinfecția prin nebulizare este safe. Substanțele biocide folosite sunt netoxice, necorozive și necaustice. Sunt sigure să fie folosite pentru orice fel de suprafețe și sunt aprobate de Ministerul Sănătății a fi folosite și în zonele de pregătire a mâncării. Pentru siguranță dv., compatibilitatea substanțelor cu toate obiectele și materialele din încăpere este atent verificată înainte de fiecare proces de nebulizare.

Serviciul de dezinfecție poate fi prestat după programul de lucru pentru a evita întreruperea activității?

Încurajăm programarea serviciului de dezinfecție după program, cu atât mai mult cu cât se permite substanței să rămână un timp mai îndelungat în contact cu suprafețele.

Trebuie să ștergem suprafețele după aplicarea dezinfectantului prin nebulizare?

Nu. Particulele fine care se aplica se usucă foarte rapid și spațiul poate fi ocupat și suprafețele folosite aproape imediat. În timpul procesului controlăm umiditatea relativa a vaporilor eliberați și nu lăsăm să se atingă punctul de condens. De regulă, după 15-20 de minute de la încheierea procedurii încăperea poate fi folosită în siguranță.

Nebulizarea ajuta și la eliminarea mirosurilor?

Da. Spre deosebire de deodorantele de camera și geluri de împrospătare a aerului, care doar maschează mirosurile, dezinfecția prin nebulizare distruge inclusiv bacteriile care cauzează mirosurile neplăcute

Dezinfecția prin nebulizare elimină necesitatea curățeniei regulate?

Nu. Întotdeauna se recomandă să fie menținută o curățenie regulata și o rutină de dezinfecție. Pentru o dezinfecție de eficiență maximă se recomandă o curățenie prealabilă. În plus, nebulizarea permite să se acționeze și asupra suprafețelor greu de ajuns sau neglijate în timpul curățeniei.

Este nebulizarea eficientă împotriva virușilor răcelii și gripei?

Da. Substanțele chimice pe care le folosim în procesul de nebulizare sunt recunoscute ca eficiente pentru distrugerea virușilor răcelii și gripei, dar și a celor mai cunoscuți viruși și agenti patogeni.

Efectuați dezinfecții prin nebulizare și pentru reședințe familiale?

Recomandăm efectuarea dezinfecției în mod deosebit în cazul locuințelor care ar putea să fie contaminate cu Covid-19 sau alti viruși. Decontaminarea post infecție ajuta să fie eliminați orice viruși reziduali și să readucă locuința într-o locație sigură pentru întreaga familie.

Cât de gravă este infestarea cu ploșnițe de pat?

Omenirea conviețuiește de peste 3000 de ani cu acești dăunători;

- Se găsesc în aproape toate locurile în care oamenii au tendința de a se aduna, inclusiv în locuințe, hoteluri, școli, birouri, magazine de vânzare cu amănuntul și chiar în mijloacele de transport în comun;

- Sunt mari "autostopiști", ceea ce le permite să călătorească pe distanțe lungi. Se agață de valize, haine și lenjerie de pat și pot ajunge oriunde sunt duse aceste obiecte;

Se reproduc foarte rapid. Femelele depun 1-5 ouă pe zi, ajungând până la 541 de ouă în timpul vieții lor. Este nevoie de doar 21 de zile pentru ca aceste nimfe să devină adulți. Dacă o populație de ploșnițe de pat nu este detectată, aceste insecte pot infesta rapid o întreagă gospodărie sau clădire. Cu cât este mai tărziu depistata, cu atât infestarea poate fi mai dificil de eliminat.

Dorești să programezi o intervenție ?

Câteva detalii despre serviciile dorite.

Certificări si autorizații